Окрім санкцій, це може бути політика щодо державних закупівель
ЄVrosoyuz все ще має вагомий привід усунути російські залізничні продукти з ринкових санкцій чи інших інструментів. Ця думка під час конференції справедливої гри, присвячена впровадженню додаткових санкцій проти Російської федерації, була висловлена директором GR Української промислової компанії Interpipe Наталія Сідорук.
За її словами, перш за все необхідно поняття того, що російські виробники залізничних клубів фактично забезпечують логістику армії країни агресора, оскільки їх найбільшим споживачем є російська залізниця.
По -друге, європейські та українські виробники можуть повністю замінити російську продукцію завдяки власним безкоштовним можливостям.
«У той же час, щоб зупинити постачання російських коліс, які, до речі, можуть загрожувати безпеці руху на європейських залізницях, ви можете звернути увагу на інші інструменти, за винятком санкцій. Наприклад, ми говоримо про публічні покупки» — підкреслена Наталія Сідорук.
Тому вона пояснила: Тому як частина Брюсселя, щоб підвищити економічну безпеку, європейські виробники можуть отримати пріоритет у галузі державних закупівель у країнах блоків, і російська продукція буде заборонена. Директор GR Interpipe висловив сподівання, що українська компанія отримає деякі переваги у створенні цієї нової системи.
За словами Сідорука, на початку війни, повної війни, Інтерпіпе намагався ініціювати введення європейських санкцій на залізничну продукцію Російської федерації.
«Але цей процес виявився специфічним і складним, не було координації в політиці санкцій в Україні, тому ми не змогли передати свою позицію щодо важливості обмежень для російських залізничних коліс, осей та пар коліс», — сказала вона.
Ось чому компанія задоволена створенням системних санкцій в Україні, основа якої та інфраструктура дозволять вам закінчити справу, розпочаті в 2022 році.
Пам’ятайте, що інтерпірія, згідно з результатами 2024 року, збільшив продаж залізничних продуктів на 21%/г. — до 114 тисяч тонн. На європейський ринок було доставлено 76 000 тонн (+26% міста/г), для українського — 17 000 тонн (+13% міста/г.).