Ці кроки відображають стратегію концентрації ресурсів у швидких секторах
Південнокорейська пошта прискорює реструктуризацію своїх іноземних кооперативних компаній поза основою, продовжуючи продаж сталевих електричних підрозділів у Китаї та департаменту будівництва у В’єтнамі. Бізнес Корея повідомляє про це.
За даними джерел інвестиційної банківської галузі, наприкінці минулого тижня Posco International погодився продати 100% своєї частки у спеціальному магнітному матеріалі Suzhou Pohang Special Stael Guangdong WCAN. Закриття транзакції очікується 30 червня, її вартість оцінюється приблизно в 28,9 млн. Дол. Компанія в Сучжоу займається переробкою електричної сталі та виробництвом компонентів двигуна на сході Китаю.
Повідомлялося, що Posco International вирішив покинути китайський ринок через його перенасичення, що робить подальшу конкуренцію з місцевими гравцями неефективно. Крім того, завдяки геополітичному ризику, включаючи комерційну напругу між США та Китаєм, ділове середовище погіршується для південнокорейських конгломератів, що працюють у КНР.
У той же час, Posco E&C також веде переговори щодо продажу дочірньої дочірньої компанії. Виробник Car Components SI вибирається головним заявником покупки, сторони зараз ведуть переговори. POSCO E&C Vietnam реалізував ряд загальних проектів, що беруть участь у країні.
Ці кроки відображають більш широку стратегію залишання іноземних операцій з низьким вмістом та концентрацією ресурсів на швидких секторах.
Ми хотіли б нагадати вам, що POSCO, згідно з результатами 2024 року, зменшив виплавлення сталі на 1,1% г/г. — До 33,17 мільйонів тонн продажу оренди за певний період зменшився на 1% г/г. — до 32,8 мільйона тонн. Зниження кількості виробництва та продажів було пов’язане з реконструкцією доменних печей. Однак продаж продукції високого рівня збільшився, незважаючи на поганий глобальний попит. У 2025 році Posco Holdings планує продовжувати реструктуризацію.
За даними GMK Center, Posco Holdings та Hyundai Motor Group, вони поєднують зусилля щодо впровадження великого сталевого проекту в США. Компанії підписали меморандум про співпрацю в будівництві заводу в Луїзіані на суму 5,8 мільярда доларів.