У 2024 році MetInvest збільшив витрати на навколишнє середовище та підвищив енергоефективність


Компанія рекомендувала 170 мільйонів доларів на охорону навколишнього середовища та збільшила інвестиції в енергоефективність на понад 50%

У 2024 році група MetInvest, незважаючи на складні умови війни, збільшила витрати на навколишнє середовище та посилила акцент на енергоефективності. Згідно з новим звітом, компанія надіслала 170 мільйонів доларів на охорону навколишнього середовища, тобто на 2% більше, ніж у 2023 році. Інвестиції в проекти з енергоефективності також збільшилися — на понад 50% г/г, приблизно до 17 мільйонів доларів.

Збільшення витрат пов’язане зі збільшенням виробництва: обсяг плавної сталі збільшився на 5%г/г, а вилучення концентрату залізної руди — на 42%г. Це спричинило певне збільшення навантаження на навколишнє середовище: викиди в атмосферу збільшилися на 5%, огорожу води — на 6%та об’єм відходів — на 10%. У той же час 92% води повторно використовували або переробляли, що на 1 відсоток вище, ніж у попередньому році.

Компанія все ще розробляє енергетичну самостійність, зокрема, встановлюючи встановлення газового поршня та планує запровадити сонячні електростанції. У 2025 році MetInvest розпочав активну фазу проекту, щоб засудити збагачені відходи на північний кік, що зменшить навантаження на зберігання хвоста.

Наприкінці 2024 року 15 активи MetInvest були сертифіковані відповідно до екологічного стандарту ISO 14001: 2015 та сім відповідно до стандарту управління енергією ISO 50001: 2011.

Таким чином, компанія демонструє систематичний підхід до управління навколишнім середовищем та поступового переходу до сталого виробництва навіть у умовах війни.

Пам’ятайте, що MetInvest активно готується до нових умов та перетворює бізнес відповідно до принципів ESG (екологічні, соціальні, управління). Європейський Союз представляє нові нефінансові стандарти звітності, які кардинально змінюють вимоги до бізнесу. Тепер, щоб працювати на європейському ринку, компаніям недостатньо лише з високоякісної продукції — вони повинні повідомляти про вплив на навколишнє середовище, соціальну відповідальність та корпоративну зарядку.