IM Motors LS6 — гібриди Hengxing та BEV з великим запасом ходу і інноваціями / NV

1756676416 68b4b3a93032d6ca200100df10064231

LS6 (Фото: IM Motors)

LS6 (Фото: IM Motors)

Модель доступна у двох версіях: класичному електромобілі (BEV) та гібриді з розширеним запасом ходу (EREV).

У сегменті BEV покупцям пропонуються модифікації Професіонал та Ультра. Версія Pro оснащена акумулятором місткістю 76 кВт · рікщо забезпечує пробіг до 650 км (404 милі) за циклом CLTC. Вона має задній привід і розганяється від 0 до 100 км/год за 6,4 секунди. Модифікація Ultra отримала акумулятор на 103 кВт · рік із запасом ходу 740 км. Це повнопривідна версія, яка здатна прискорюватися до 100 км/год лише за 3,48 секунди.

Особливу увагу компанія приділила серії Зде вперше застосовано систему Hengxing. Вона поєднує потужні акумулятори з високою ефективністю, забезпечуючи значно більший запас ходу, ніж у традиційних гібридних рішень.

Версія Професіонал обладнана батареєю на 52 кВт / год рікщо дозволяє проїхати 370 км на електротязі та до 1370 км у комбінованому режимі. Версія EREV MAX отримала батарею на 66 кВт · рікпропонуючи пробіг на електротязі 450 км та загальний запас ходу до 1490 км. Обидві модифікації мають задній привід і розганяються до 100 км/год за 6,4 секунди.

Для порівняння, базова Модель Tesla Yдоступна в Китаї, оснащена акумулятором місткістю 62,5 кВт · рік і забезпечує запас ходу до 600 км. Таким чином, новий LS6 із системою Hengxing пропонує більшу гнучкість, автономність і довший термін служби акумулятора.

IM Motors позиціонує себе як преміумбрендорієнтований на технологічні інновації та стильний дизайн, прагнучи скласти конкуренцію Tesla. Компанія, заснована у 2020 році в партнерстві з Alibaba та Zhangjiang Hi-Tech Park, дебютувала на китайському ринку у 2022-му, а у 2024 році вперше представила свої моделі на Женевському автосалоні. Втім, продажі в Європі поки що не розпочато.