Ferrari Elettrica — електричний суперкар з 0−100 км/год за 2,5 секунди та ціною понад €500,000 / NV

336518afd23ffb9ca1b6e08e01f15955

Двигун Elettrica може видавати до 1000 кінських сил (Фото: Ferrari)

Двигун Elettrica може видавати до 1000 кінських сил (Фото: Ferrari)

Під час заходу в штаб-квартирі компанії в Маранелло журналістам показали шасі, силову установку, батарейний блок і електромотори майбутньої моделі. Сам автомобіль ще не готовий до публічного показу, а назва Elettrica може залишитися лише тимчасовою.

Хоча зовнішність машини залишається загадкою, Ferrari вже поділилася ключовими характеристиками.

Максимальна потужність у режимі boost сягатиме 1000 кінських сил, а максимальна швидкість — 193 миль на годину. Запас ходу за стандартом WLTP становитиме 329 миль. Деякі ЗМІ припускають, що модель може бути виконана у форматі shooting brake, універсала або компактного кросовера, ґрунтуючись на камуфльованих тестових зразках, помічених на дорогах Італії.

Ferrari вирішила не імітувати звук двигуна, як це роблять інші виробники спортивних електромобілів. Замість цього компанія використає реальні вібрації силової установки, які будуть зчитуватися акселерометром, встановленим під інвертором, і транслюватися через спеціальний алгоритм. Це дозволить створити унікальний звуковий супровід, заснований на фізичних характеристиках роботи мотора.

Автомобіль матиме незалежні електромотори, систему керування задніми колесами та активну підвіску, яка повністю замінює традиційний стабілізатор поперечної стійкості. З чотирма дверима і посадковими місцями для чотирьох і більше пасажирів, новинка буде ближчою до SUV-моделі Purosangue, ніж до класичних Ferrari. Це також стане першим чотиридверним автомобілем в історії бренду.

Очікується, що вартість Elettrica перевищить €500,000, що робить її продуктом для заможної аудиторії нового покоління. Шасі буде виготовлено на 75% з переробленого алюмінію, а батарея з швидкою зарядкою інтегрується в підлогу автомобіля для зниження центру тяжіння. Акумулятор складається з 15 модулів на основі нікель-марганець-кобальтової хімії, має загальну енергоємність 122 кВт·год і використовує елементи від SK On, хоча сам блок збирається безпосередньо Ferrari.

Хоча точні дані про крутний момент поки не розголошуються, компанія заявляє, що автомобіль зможе розганятися до 100 км/год за 2,5 секунди. Завдяки 800-вольтовій архітектурі, зарядка буде можлива на потужностях до 350 кВт. Крім того, буде реалізована система, яка імітує перемикання передач, хоча насправді вона керуватиме рекуперативним гальмуванням.

Ferrari, як і багато інших виробників спортивних авто, не поспішала з переходом на електротягу. Компанія вже перенесла запуск другого електромобіля на 2028 рік через низький попит. Її конкурент Lamborghini також відклав свій перший EV до 2029 року, посилаючись на нестабільність ринку. Утім, перші кроки Ferrari в електрифікації виглядають амбітно і технічно вражаюче.