
Hipster має довжину лише 3 метри, висоту 1,53 метра, ширину 1,55 метра й важить менш як 800 кілограмів (Фото: Dacia)
Мета компанії, що входить до концерну Renault, — створити «народний електромобіль майбутнього», доступний за ціною та максимально простий у конструкції.
Hipster має довжину лише 3 метри, висоту 1,53 метра, ширину 1,55 метра й важить менш як 800 кілограмів. За розмірами він навіть коротший за японські кей-кари, проте виробник стверджує, що салон вміщує чотирьох дорослих пасажирів і невеликий багажник об’ємом 70 літрів. Якщо скласти задні сидіння, місткість зростає до 500 літрів.
Хоча ємність акумулятора Dacia не розкриває, заявлено, що запасу ходу вистачить для щоденного користування — орієнтовно двох підзарядок на тиждень. Завдяки малій масі й спрощеній конструкції Hipster має бути надзвичайно економічним як у виробництві, так і в експлуатації.
Конструкція автомобіля побудована навколо принципу «нічого зайвого». Наприклад, квадратні задні ліхтарі інтегровані у скло багажних дверей, а замість традиційних ручок дверей використано текстильні петлі — рішення, натхненне спорткарами Porsche, але виконане з утилітарних міркувань.
Інтер’єр також мінімалістичний, із сітчастими сидіннями та підвішеними підголівниками, але при цьому оснащений подушками безпеки для водія та переднього пасажира. Усередині розміщено 11 точок кріплення для аксесуарів — від підсклянників і Bluetooth-колонки до додаткового освітлення чи підлокітників.
Hipster виглядає водночас спартанським і прогресивним. Це фактично наступний крок після квадроцикла — європейське бачення надкомпактного електромобіля для міського простору. Дебют концепту збігся з ініціативою ЄС щодо розробки спрощених норм для таких машин. Якщо зміни буде ухвалено, виробники зможуть пропонувати електрокари дешевше 20 тисяч євро, не втрачаючи прибутковості.
Dacia Hipster демонструє, що майбутнє міського транспорту може бути квадратним — і при цьому розумним, легким і доступним.