Aston Martin DB12 S — Технічні характеристики, потужність, ціна, старт продажів 2026 / NV

cf09606c5e927ecab97ff47e28aae393

Aston Martin DB12 (Фото: Астон Мартін)

Aston Martin DB12 (Фото: Астон Мартін)

Але з моменту його дебюту минуло кілька років, і компанія вирішила оновити модель, представивши ще більш спортивну та витончену версію — DB12 S. Після повернення позначки «S» у моделях DBX S та Vantage S, які отримали більше потужності, спортивне налаштування та нові дизайнерські рішення, DB12 S став логічним продовженням цієї лінійки.

За словами директора з продуктивності автомобілів Саймона Ньютона, DB12 S отримав низку технічних змін, які зберігають фірмову витонченість, підвищують продуктивність і покращують взаємодію водія з машиною. Потужність нового DB12 S зросла до 690 кінських сил завдяки двотурбінному 4,0-літровому V8, а крутний момент залишився на рівні 590 фунт-футів, доступний у діапазоні від 3000 до 6000 об/хв. Максимальна швидкість залишилася незмінною — 202 миль/год, але завдяки новому калібруванню системи Launch Control автомобіль розганяється до 60 миль/год за 3,4 секунди, що на одну десяту секунди швидше, ніж раніше. Крім того, педаль газу налаштована для більш точного контролю, а перемикання передач стало на понад 50% швидшим.

DB12 S отримав нову вихлопну систему з парою великих труб, розташованих одна над одною з кожного боку дифузора. Стандартна система виготовлена з нержавіючої сталі і налаштована так, щоб підкреслити частоти двигуна по всьому діапазону обертів. За бажанням можна встановити титанову систему, яка зменшує вагу на 26 фунтів, підвищує рівень звуку на 1,5 децибела і посилює баси, середні та високі частоти.

Покращення торкнулися і ходових характеристик. Амортизатори Bilstein DTX отримали нове програмне забезпечення для кращого контролю нахилу та крену кузова, а також жорсткіший стабілізатор поперечної стійкості. Геометрія підвіски — розвал, кастор і схід — була змінена для кращої маневреності та чутливості передньої частини. Електронний задній диференціал і рульове управління також переналаштовані для кращої реакції та можливості раніше натискати на газ у поворотах. Хоча магнієвих дисків, як у DBX S, немає, DB12 S оснащений стильними 21-дюймовими колесами з шинами Michelin Pilot Sport 5 S.

Гальмівна система також зазнала змін. Вуглецево-керамічні гальма, які коштують $14 400 у стандартному DB12, стали стандартом для версії S, зменшуючи незважену масу на 60 фунтів порівняно зі сталевими аналогами. Оновлення торкнулися системи гальмування та розподілу крутного моменту, щоб забезпечити максимальне задоволення від керування. DB12 S отримав нове покоління системи Corner Braking Control (CBC), яка оптимізує взаємодію між модулями контролю ковзання гальм і загального контролю автомобіля.

Прогнозуюча функція CBC дозволяє зберігати стабільність при гальмуванні в повороті, використовуючи задні гальма для більш щільної траєкторії від входу в поворот до апексу. Це дає змогу гальмувати пізніше і з більшою стабільністю, а система контролю ковзання забезпечує розподіл крутного моменту на задній осі для точного і передбачуваного проходження поворотів у будь-яких умовах — від звивистих сільських доріг до швидкісних трас.

Зовнішній вигляд DB12 S також зазнав змін. Новий передній сплітер створює більше притискної сили і краще направляє повітря навколо коліс, більші вентиляційні отвори на капоті ефективніше відводять гаряче повітря, а новий дифузор зменшує підйомну силу. Велике нерухоме заднє антикрило підвищує стабільність на високих швидкостях, а нижчі бокові спідниці додають стилю. Емблеми S на крилах виготовлені вручну з яскравого або темного хрому з червоною емаллю.

У салоні з’явився анодований червоний перемикач режимів водіння, а логотип Aston Martin на підголівниках можна нанести за допомогою нової технології тиснення. Доступні спеціальні кольорові схеми з візерунком «ялинка», підігріте кермо з Алькантари та карбонові спортивні сидіння.

Ціни на DB12 S поки не оголошені, але якщо орієнтуватися на DBX S, який коштує лише на $5 500 дорожче за стандартну версію, то DB12 S має бути досить вигідною пропозицією. Автомобіль буде доступний у кузовах купе та кабріолет Volante, а поставки почнуться в першому кварталі 2026 року.