Станція Huawei Megawatt Supercharging — зарядка 700 електровантажівок на добу / NV

35c1e0cede4a4eed93142255ffd70193

Перша у світі станція зарядки важких вантажівок потужністю 100 МВт (Фото: Huawei)

Перша у світі станція зарядки важких вантажівок потужністю 100 МВт (Фото: Huawei)

Про це пише CNC. Об’єкт отримав назву Сичуан Юанкі Сінггуанг важка вантажівка Megawatt Megawatt Supercharing Station і побудований на основі технології Huawei Megawatt Supercharging.

Станція розташована в автономному повіті Бейчуань-Цян міста Мяньян і служитиме демонстраційним майданчиком для зарядки електровантажівок, що працюють на середніх і коротких маршрутах у місцевих піщано-гравійних кар’єрах. Проєкт реалізувала компанія Sichuan Yuanqi Xingguang Digital Energy Technology Co., Ltd.інвестувавши близько 150 млн юанів (20,9 млн доларів США). Площа комплексу становить близько 4,7 гектара.

Сумарна проєктна потужність станції сягає 100 МВт. Вона обладнана 18 надпотужними зарядними установками по 1,44 МВт та 108 станціями з рідинним охолодженням потужністю 600 кВт. Загалом це дозволяє щодня обслуговувати до 700 вантажівок із прогнозованим добовим обсягом зарядки понад 300 000 кВт · рік. Додатково встановлено сонячний навіс на 1 МВт та два накопичувачі енергії з рідинним охолодженням ємністю 215 кВт·год.

Завдяки інноваційній системі суперзарядки «3.5C» водії отримали можливість заряджати акумулятори на 100 км пробігу всього за п’ять хвилин. Це дозволяє власникам вантажівок економити в середньому 21 000 доларів США на рікщо дорівнює вартості нового автомобіля за три роки. Для операторів станцій очікується зростання ефективності роботи на понад 15%.

Важливим досягненням проєкту є створення мікромережі «джерело-мережа-навантаження-накопичення»яка може працювати як у підключеному, так і в автономному режимі. Це знижує навантаження на енергосистему та підвищує стабільність її роботи. Крім того, застосована технологія віртуальної електростанції (VPP) дозволяє інтегрувати більше відновлюваних джерел енергії, оптимізувати витрати та підвищувати прибутковість.

За підрахунками, станція щодня вироблятиме близько 5000 кВт·год зеленої електроенергії. Очікується, що завдяки електрифікації вантажного транспорту вдасться скоротити викиди вуглецю на 45 000 тонн на рік.