
Раніше Honda відкликала близько 250 000 автомобілів через проблеми з підшипниками. (Фото: Honda)
За інформацією управління з розслідування дефектів (ODI), до них надходять сотні повідомлень про проблеми з підшипниками шатуна в 3,5-літровому двигуні V6.
До потенційно проблемних автомобілів входять:
- Acura tlx (2018−2020 рр.),
- Acura mdx (2016−2020 рр.),
- Пілот Honda (2016−2020 рр.),
- Honda Odyssey (2018−2020 рр.),
- Honda Ridgeline (2017−2019 рр.).
За даними ODI, на 20 серпня отримано 414 повідомлень про відмову підшипників, тоді як Honda отримала близько 2 600 скарг.
«Зібрані докази свідчать про інший дефект у виробництві колінчастого валу, ніж той, через який компанія проводила відкликання у 2023 році», — зазначають у звіті.
Раніше Honda вже відкликала майже 250 000 автомобілів через проблему з підшипниками, яка могла призвести до передчасного зносу та навіть заклинювання двигуна. Тоді проблема була пов’язана з несправними штифтами колінчастого валу. Нове розслідування стосується тих самих моделей, але інших років випуску.
ODI відкриває попередню оцінку для «подальшого аналізу масштабу та серйозності потенційної проблеми й повної оцінки ризиків для безпеки». У звіті про відкликання 2023 року зазначено:
«Докладний аналіз усіх даних від Honda не виявив, що такий самий виробничий дефект існує у двигунах, що не входили до рамок відкликання».
Це означає, що Honda може знову оголосити масове відкликання автомобілів у найближчі місяці, але остаточно ситуація стане зрозумілою після завершення нового розслідування NHTSA.