Китайський суперкар BYD встановив рекорд швидкості серед електромобілів / NV

9a1f30b864d6999d2ecea172b105b4dd

Рекорд став важливим сигналом для світового авторинку (Фото: Calreyn88)

Рекорд став важливим сигналом для світового авторинку (Фото: Calreyn88)

Цей результат офіційно робить його найшвидшим електромобілем у світі, здатним конкурувати з такими відомими моделями, як Rimac Nevera чи Bugatti Chiron.

Підрозділ Янгангщо спеціалізується на випуску автомобілів преміумкласу, створив машину, яка уособлює силу та технологічні амбіції Китаю в сегменті надшвидкісних авто. Гіперкар оснащено чотирма електродвигунамипо одному на кожне колесо, із загальною потужністю 3019 К.С.. Завдяки активній аеродинаміці U9 впевнено тримає трасу навіть на швидкостях, близьких до авіаційних.

Автомобіль отримав унікальну підвіскущо забезпечує стабільність під час руху, акумулятор на 80 кВт · рік для потужних ривків та систему надшвидкої зарядки, яка мінімізує час простою між заїздами. Це робить його ідеальним не для тривалих подорожей, а для трекових випробувань і рекордних спроб.

Хоча абсолютні рекорди швидкості досі належать спеціально створеним експериментальним авто, таким як Venturi Buckeye Bullet, саме Yangwang U9 Track Edition вважається найшвидшою серійною електричною машиною, доступною для потенційних покупців.

Рекорд став важливим сигналом для світового авторинку: BYD прагне довести, що здатна конкурувати не лише в бюджетному сегменті, де компанія вже домінує, але й у преміумкласі гіперкарів. Це особливо актуально на тлі глобальних амбіцій китайського автовиробника, який поступово виходить на ринки Європи та Північної Америки.

Водночас конкуренція залишається високою. Очікується, що новий Tesla Roadster перевершить U9 за прискоренням, максимальною швидкістю та запасом ходу. Проте поки його характеристики залишаються лише на папері, а китайський гіперкар уже довів свої можливості на трасі.

Факт залишається очевидним: швидкість у 472 км/год робить Yangwang U9 Track Edition символом нової ери китайського автопрому. Європейським та американським виробникам доведеться враховувати, що Китай здатен створювати не тільки доступні електрокари, але й справжні гіперкари, які задають тон світовим рекордам.