Вантажівки без водіїв — Як вони працюють у США і що це означає для логістики / NV

34248d8d26d755465241bc1e090d67d6

Вантажівка (Фото: pexels.com)

Вантажівка (Фото: pexels.com)

У партнерстві зі стартапом Bot Auto та логістичним гігантом J.B. Hunt, компанія розпочала реальні перевезення між містами Сан-Антоніо, Даллас і Х’юстон — одними з найзавантаженіших транспортних коридорів США. Про це пише видання foxnews.

Це не тестові заїзди — автономні вантажівки Bot Auto вже перевозять справжні замовлення, доставляючи продукцію Steves & Sons без участі водія. Технологія Bot Auto базується на системі автономного керування четвертого рівня, що дозволяє вантажівці рухатися без людини в кабіні.

Компанія стверджує, що її рішення здатне не лише відповідати сучасним вимогам логістики, а й перевершувати традиційні методи доставки — забезпечуючи довші маршрути, менші затримки та потенційно нижчі витрати.

J.B. Hunt, яка вже керує логістикою Steves & Sons, інтегрує автономні перевезення у свою широку транспортну систему. Це може стати початком масштабних змін у галузі вантажних перевезень, де понад 70% вантажів у США переміщуються саме автотранспортом.

Пілотний проєкт також має ширший вплив: він демонструє, що автономні технології переходять від концепту до реального використання. Для виробників, ритейлерів і логістичних компаній це означає можливість оптимізувати ланцюги постачання, скоротити витрати та прискорити доставку. А для споживачів — швидше отримання товарів, зокрема меблів, дверей чи побутової техніки.

Таким чином, Steves & Sons не просто адаптується до нових технологій — вона формує майбутнє вантажних перевезень, поєднуючи спадок із інноваціями.